sonsuz17 Aşırı soğuk baklavaya sardım yarın deniycem ilk kez büyük tepside olcak ölçüde yapan var mı kızlar 👭 😍
Canselyaren1231 sonsuz17 BİM’in hazır baklavası dan yaptım😂 dışardaki den daha güzel oldu dediler bizimkiler😌
sonsuz17 Canselyaren1231 Ben de BİM’in hazır yufkasıyla yaptım ama çok zor kesildi mecburen piştikten sonra bir daha kestim biraz şekli bozuldu bir daha bİM’den hayatta almam o kadar emek verdim inş bişeye benzer 😖Selininannesi1609 Esra_61