[silindi] Kızlar merhaba kızıma kışlık uyku tulumu artık çok kalın oluyor malum yaz geldi kaç tog giydirmeliyiz hangi markaları önerirsiniz
Zekimurendebizigorecekmi [silindi] Temmuz Ağustos sıcağında ben sadece zıbınla yatırıyorum canım .. şuan İzmir’de ev sıcaklığı 25 derece sadece üzerinde ince bi tulum var uzun kollu o kadar
tavsaninannesi [silindi] 0.3 tog yaz için uygun bir uyku tulumu evimiz 24/25 derece içine uzun kollu zıbın ve alt giydiriyorum şuan havalar iyice ısınsın bi bezle sadece giydircem
[silindi] Zekimurendebizigorecekmi yaa ama uyuyan insan üşürkii o bide bebek, incede olsa üzerine birşey örtmelisiniz veya çok ince bir uyku tulumu
Zekimurendebizigorecekmi [silindi] Ahh canım İzmir’de mümkün değil üzerini örtmek evlerin içi bile 36 dereceyi görüyor zaman zaman 😕 Bu ay şuan bile evin için 26 derece ve üzerinde ki tulumla bile terliyor çocuk
Zumra_ [silindi] aradığım post teşekkür ederim arkadaşım 🤗 Ankarada nasıl giydirecegimi bilmiyorum kışın 2.5 tog kullandım içine sadece zıbınla şimdi kaç kullanmalıyım bilmiyorum 🙈