Htcsmtklc Merhaba anneler, covit geçireli 10 gün oldu ama çok yoğun burun tıkanıklığı ve balgam var bende. Aynı durumu yaşayan oldu mu? Doktora gittim ciğerlerimi dinledi bir sıkıntı yok dedi.
yakaignesininannesi Htcsmtklc aile hekimi bir arkadaşım bana kanlı balgam gelebilir olursa korkma demişti
Mom980 Htcsmtklc Sigara kullanıyor musun? Ben sigara kullandığım için covidken çok fazla vardı balgam
Htcsmtklc baybmom yakaignesininannesi İnşallah öyledir çok korkuyorum vallahi. Oksimetreyle bakıyorum sıkıntı yok nefes alıp vermede de sorun yok ama balgam çok fazla geliyor ve hep koyu renk ya da kanlı
Deletedmom84455 Eşimde o şekilde oldu nefes alıp vermede sıkıntı yoktu hastaneye gitti ve ciğerlerine indiği söylendi 10 gün hastanede yattı bi an önce gitmelisiniz. Tomografi çektirmek sizin için en doğrusu olacaktır.
Htcsmtklc Deletedmom84455 Covit bittikten kaç gün sonra oldu bu durum? Benim karantinam biteli 10 gün oldu. Kendimi çok kötü de hissetmiyorum sadece balgam geliyor.
Deletedmom84455 Htcsmtklc eşime 10 gün boyunca hem ağızdan hem damardan antibiyotik tedavisi uyguladılar ciğerine inmişti ama çok ilerlememişti kanlı balgam geliyordu sizin gibi aynı. Çok şükür bi oksijen yoğun bakım falan görmedi servisteydi ve atlattı şükürler olsun.
Htcsmtklc Deletedmom84455 Çok çok geçmiş olsun. Umarım benim de ilerlemez. Antibiyotik tedavisi işe yarar
Deletedmom84455 Htcsmtklc yemenize içmenize dikkat etmenizde fayda var. Çok fazla ilerlemeden atlatırsınız inşallah.