minikbiranne Merhabalar kızlar benim doğuma 1 hafta kadar var ama diş ağrısından kıvranıyorum 2 dişimin çekilmesi gerekiyor emzirirken diş çektiren oldu mu ilk aylarında bana bilgi verir misiniz ya
Tokyo minikbiranne şimdi gördüm ufak mış baya 24 saat yeterli kandan atılıyor bence doktor dogru bilgiyi verir mama verin olmadı iki gün sütü sagıp dökün çok çok geçmiş olsun annesi
fatimas27 minikbiranne geçmiş olsun ben oğlum 1 aylikken aynı anda 2 dolgu 1 kanal tedavisi yaptirdim
Tokyo Merhaba ben çektirdim 24 saat emzirmedim .12 aylıktı daha büyüklere 6 saat sonra emzirilir dedi bana .Oğlum çok memeci olmasına ragmen hiç zorluk çekmedik
Okuroya Emzirme ile ilgili sorun olmuyor lokal anestezi olduğu için direkt emzirebiliyosunuz antibiyotik kullanırsanız 4 saat emziremiyosunuz. Bikac gün önce çektirdim 4 aylık bebeğim
minikbiranne Okuroya ben daha doğum yapmadım 1 hafta var doğuma ama ömrümden ömür gitti 1 haftadır en az 3 dişi çektireceğim
fatimas27 minikbiranne gitmeden önce emzirdim doktorum birşey olmaz dedi hatta işlem 1.5 saat sürdü .doktor 2 saat kadar emzirme dedi geldik 2 saat sonra emzirdim çok şükür bir sorun cikmadi
minikbiranne fatimas27 ayy umut oldunuz resmen bana korkuyordum napıcam diye kabir azabı gibi bişey diş ağrısı