Miran29 gümüş yada plastik göğüs kapaklarının amacı göğüsün çamaşırınızla temas etmemesini sağlamak ve hava alıp yaranın iyileşmesini sağlamaktır. Ayrıca nemli kalmasını da sağlar. Ben kapak almadım evde kimse olmadığı için göğüslerimi açıkta bıraktım. Bepanthol tahrişe karşı krem sürdüm. En azından bebeğin diğer öğününe kadar yara geçiyordu sonra o tekrar yara yapıyordu. Bebek 20-30 güne kadar acıtmadan emmeyi öğrenecek siz de rahat edeceksiniz. O zamana kadar en pratik çözüm bu bence.