Nsbbndbr Kızlar merhaba size bi sorum olucak bebegim dördüncü ayına girmek üzere üçüncü ayda gittiğim de kilosu 6700 de bu ay ne kadar oldu bilmiyorum ama ek gıdaya geçmeli miyim mama yada başka birsey olarak gece uykularında sürekli emmek istiyor doymuyor mu anlamıyorum herkeste doymasa o kiloya gelmez diyor bana yardımcı olur musunuz
tavsaninannesi Nsbbndbr 4.aya girmek üzere kilosu gayet güzel emmek için illa aç olması gerekmiyor bazen seninle temas etmek ister istemez yüzden sürekli emmek için uyanabilir mama için hiç bir sebep görünmüyor kilosuna bakılırsa maşAllah benim bebeğim 4,5 aylık 7 kilo anca olmuştur mama desteği veriyorum alerjik bebek
tospikannesii Nsbbndbr oğlum 4. Ayında 8.5 kiloydu, doyuyorduk muhakkak, bebeklerin olayı bu ☺️ Sürekli emmek istiyorlar, sen sütünün olduğundan eminsen erken başlama derim, ben tam 6. Ayında başladım ek gıdaya, 6. aya kadar sadece anne sütü aldı
Nsbbndbr tavsaninannesi içim rahatladı gerçekten artık kendimi kötü hissetmeye başlamıştım sütüm o kadar güzel geliyor ki daha kucağıma aldığım da göğüslerim sızlamaya başlıyor akıyor sütler dedim ki bende mi sorun var emziremiyor muyum doymuyor diye o zaman fazla fazla kucaklayayım yavrumu
Fencimam Merhaba canım. Benim kızımda 3 aylıkken neredeyse o kilodaydı gece sık sık emmeye kalkardı. Eğer ki bebeğinin gelişimi ve kilo alımı iyiyse mama takviyesi vermene gerek yok. Ek gıda için daha çok erken ben tam 180 günü doldurunca başladım. Bağırsakları ve sindirim sistemleri tam gelişmedi. Eğer ki doktorun tavsiye etmediysr 180 günü doldurmayı bekle. Bebeklee sadece acıktığı içşn emmek istemezler anneyi özlerler güvende hissetmezler ihtiyaç duyuyor ki uyanıp emmek istiyor. Bu aç olduğu anlamına gelmez. Ay atağındada uyku gerilemesi yaşıyor geceleri sık sık uyanabilir ama geçiyor endişelenme. Sen bebeğini dinle içinde rahat olsun
Nsbbndbr Fencimam yaa öyleyse ben hep kucaklarım yavrumu ilk ay 1300 gr aldı sonra 1000 aldı üçüncü ayda 550 gr alınca ben çok korktum hemşirede dördüncü ayını bekle hemen mamaya geçme kilo takibi yapalım dedi aslında sütüm de çok güzel geliyor ama neden bu kadar az aldı anlamıyorum
Fencimam Nsbbndbr 4.aydan sonra memeler terbiyelenir :) bebeğimiz bu aydan sonra ne kadar emip emmeyeceğini bildiği için bebeğin ihtiyacı kadar süt üretmeye başlıyor. Ne kadar emerse o kadar üretiyor. Ben ilk 6 ay hep emzirdim. 4 aydan sonrq taş gibi olan memeler foss birden yumaşadı korktum bayağı sütüm azaldı diye ama ebe bana bunu anlatınca içim rahatladı. Kilo içşnde ilk 3 aydan birer kilo aldı kızım sonra 600 400 şeklinde gitti. Giderekte kilo alımı azalıyor 200 ile 400 olması lazım galiba yanlış olmasın siz araştırın olmazsa kiloyu az alması normal