Kızlar biz tadımları atlattık 3 gün kuralıyla şimdi püre tarzı yapıp yedirmeye çalışıyorum. Ama sadece muz, havuç ve elma yiyor. Kabak, karnabahar, yoğurt, patates, yumurta falan sevmiyor hiç. Başlarda yiyordu tadım da isteyip kaşığa atılıyordu, ama şimdi tadını aldıktan sonra ağzını kilitliyor. Bende ısrar etmiyorum ama üzülüyorum. Hem o kadar uğraştığım için hem de yiyip faydasını alamadığı için. Ay yahu o kadar yoğurt mayaladım probiyotik olanlardan kız asla kabul etmiyor. Acaba ileri de yer mi? Sevdirmem için ne yapmam lazım sizce