Doğduğundan beri yanımda asla yatırmadım,anne yanı kullandım hep. 10 aylıkken de kendi odasına geçirdim hiç yadırgamadı. Şu an 11+24 geç bile kalmışım diyorum. Ama ayrı odada uyandığı zaman zor oluyor yataktan kalkıp gitmek hala ona alışamadım 😒 yani diyeceğim o ki en başta yanınızda yatırmamalıydınız. Gündüz yatağında yatırarak alıştırabilirsiniz