Kızlar biraz saçma ama fikir almak istedim sadece mutfağıniza halı koydugunuz zman yerin tamamını mi kapliyorsunuz yoksa sadece ortada gözüksün küçük te kalsa olur diyenlerdenmisinz kiraciyim yemi geçtiğim eve uymadı mutfak halim biraz küçük geldi ortada kaldı her geçtiğimiz yere de her seferinde yeni almak istemiyorm ki heleki böyle bi dönemde kim gelip kim görüyor diyorum belki ilerde değiştirirm diyorum zaten zar zor geciniyorz ufak bebeğimiz de var ama hep kafamızda oluşmuş ya millet ne der diye bunlar hep ondan ötürü kocama yeni hali alalım buraya diyemiyorum 😂 çok fena da değil aslnda