Amine merhaba geçmiş olsun. Bende bişey sormak ıstıyorum size kızımın sırtında ve göbeğin de hep kurumuş gıbı belli bölgeleri kızarık nemlendırıcı veya bebeyağı sürdüğüm zaman geçiyor ama mesela 1 gün sonra tekrar cıkıyor en son kolunda cıkmıştı tam büktüğü yerde ve çıplak olduğında acayıp kasıyor buda mı egzama :(