Burcutuna Acemianne88 bebeğinizin demirini düzeltebilirsiniz mi aceba benimkininde düşük çıktı maglesef senin gibi ilaç verdigim halde anlamadım bu işi🥴
Acemianne88 Burcutuna Merhabalar benim cok şükür iyi ama hala kullanıyorum nutrigen ferromixin memnunum Doktor 2 yasa kadar devam dedi
Cutemystery Merhabalar benim de oğlum 8 aylik b12 sı ve kan değeri düşük cıktı ne yapabilirim nasıl bir yol izleyebilirim
Acemianne88 emlkvnc bütün demir ilaçlarının tadı berbat biz nutrigen ferromixin kullanıyoruz en tadı iyi o ne kadar yükseltir bilemiyorum tabi doktora danışmanızda fayda var