kızım 4 günlükken hastaneye yatırıldı 1 hafta boyunca kanında enfeksiyon vardı tedavi gördü atlattı ardından gelen idrar yolu enfeksiyonu ve bakteri üremesi mahvetti bizi antibiyotik iğne vurulduk 6 defa atlattı koruyucu antibiyotik şurup içirdik geçen tekrar kontrole gittik idrar kültür testi verdik sonuçlar çıktı bakteri üremesi tekrarlamış ağlıyordu gazdan sanıyorduk meğer idraryolu enfeksiyonu tekrarlamış çişini yaparken ağlıyor susmuyor ne zaman geçecek bu illet 2 ay 18 günlüğüz bu ara da