Merhabalar sevgili anneler . Kızım 32 aylık tuvalet eğitimine başladım ama bişeyler ters mi gidiyor bilmiyorum. Erken mi çok mu geç kaldım . Tuvalette geçiyor resmen günümüz . Odaya gelince hop kaçırıyor hemen . Tavsiyeleriniz var mı ne yaptınız siz alıştırma sürecinde