Annnisshhh Kızlar yarın göz muayenesi var doktor göze damla da latıp bir cihazla gözün arkasına Bakacağım ı dedi nasıl oluyor bu daha önce yaptıran var mı
Deletedmom277 Annnisshhh doktorunuzun söylediği gibi oluyor. Göz damlası damlatılıyor 15 dakika bekletiliyor sonra doktor makineyle gözüne bakıyor.
Aliveannesi Annnisshhh ben 4 ay yaptırdım göz muayene sini fakat hiç birşey damlatmadılar 4 adet farklı cihazlarla bakıldı sadece herşeyimizde iyi çıktı şükür
MuhammedAmine Deletedmom277 nasıl duruyor bebekler benim oğlum hayatta durmaz gbi geliyor 10 gün sonrada bizim var
Deletedmom277 Annnisshhh yok yok acıtma gibi durum yok. Belirli mesafeden bakıyor doktor öyle temas etmiyor bebeğe
Deletedmom277 MuhammedAmine kucakta tutuyorsunuz sabit bakması gerekiyor doktor zaten bakması için uğraşıyor uzaktan bi cihazla bakıyor o kadar