DenizEfeMom Bebeğim 3 ay 13 günlük gayet sakin bir bebek dünden beri beni emmek istemiyor 10 dk mutlu gülüyor birden huysuzlaniyor ağlıyor gündüz uykuları derseniz 10 _ 15 mızmız yatmak istemiyor kucagima alıyorum evi geziyoruz sıkılıyor kucakta da kendini geri attırıyor sanki benim bebeğim degil ani duygu değişimleri yaşıyor gibi atak dedikleri böyle birşey mi ?? Eğer ataksa ne kadar sürer veya ne yapmalıyım o kadar yoruldum ki elim kolum belim ağrıdan koptu dunden beri ağlamak istiyorum 😭😭😭😭
dorukeymeninannesi DenizEfeMom aynı şeyleri üç gündür yaşıyorum 3 ay 8günlük aslında atak haftasına göre güneşli günlerde görünüyoruz ama anlayamadım bende atağa 13 gün var sözde 🥲
aybkkara DenizEfeMom inşallah sürekli aynı kalmaz ara ara düzelirler 🤦🏻♀️ Bizimki de sürekli ıııı ııııı ııı diyip duruyor ne istediği de belli değil
DenizEfeMom aybkkara aynen yaa aç mı diyorum memeye çığlık kıyamet gören de süt yerine siyanür akıyor zanneder memeden öyle bir aglayis emerken birden aglamaya başlıyor bırakıyor memeyi elim ayağım şaşıyor napsam bilemedim yatmak istemiyor kucakta sıkılıyor delircem sizinki kaç aylık
Tugcetpkts Ay atağına hoşgeldiniz 🥰 kızım 3 ay 25 günlükken girip neredeyse 5 bucuga kadar devam etmişti bu şekildr devam edecek gece sık uyanmalar huysuzlanlar mızmızlanmalar kucakta durmak istemeler meme reddi emzirmekten vazgecmeyin ben o zamanlar atağın ne olduğunu bilmediğim için doymuyor düşüncesine kapılıp mamaya basladım olan sütümde bitti 🤦🏻♀️ Geçiyorr geçenlerdr yine kızım huysuzlandı atakta mı acaba diye baktığımda bebeğiniz artık büyüdü yazıyordu ataklar bitmiş 20 aylık oldu bile ben de hoşgeldin iki yaş sendromu diyeceğim 🥰🥰
DenizEfeMom Tugcetpkts yazdıklarınızı okuyunca içime bir acı çöktü nedense nasıl başa çıkacağız yaa 😭 çok üzücü ve yorucu bir durum bu 😞😞
aybkkara DenizEfeMom 4 ay 5 günlük, ben sütü sağarak veriyorum biberonla da aynı şeyler oluyor. Ağzında döndürüyor, kendini itiyo, eliyle itiyo. Normalde çok uyumazdı zaten şimdi daha beter oldu. 4. Ayı hep korkarak beklerdim korktuğum kadar varmış 🤦🏻♀️
Tugcetpkts DenizEfeMom üzücü baş etmesi zor ama geçiyor gidiyor bak ataklarla boğuşurken büyüdüğü için atağa girmiyor artık hem her atak yeni şeyler öğrenmesi demek kim bilir bu atak bitince neleri yapabilecek hangi becerileri öğrenmiş olacak 🥰 bebekliği bir daha gelmiyor kii şimdi kucağından inmek istemiyor sonrasında kucağında durmayacak şuan öyle mesela her dönemim ayrı bir güzelliği var gercekten zor ama çok güzel yenidoğan lohusalık zamanlarını atlattınız bunu mu atlatamayacaksınız 🥰
momideastr Allahım çıldırıcam şuan aynı durumu yaşıyorum. Valla diyorum çocuğu hasta mı ettim naaptım. 150 180 ml yiyen çocuk 20 ml zar zor içiyor. Meme reddi mi dersin biberonu ağzı ile itmeler mi. Ayak parmağımı versem şap şup emer memeyi emmiyo ya. Nacizane ben uykusunda az da olsa yedirebildiğimi fark ettim ve dayanabildim kadar o uyuduğunda uyanık kalıp yedirmeye çalışıyorum şimdilik.