Kızım 22 aylık habire emen bir bebek.bugun tepem attı yanlış oldugunu bilsem de bir hışımla salça sürdüm gözüyle yara oldugunu görünce inandı ve öglenden beri yanıma yanaşmıyor. Annem bizde o pışlayarak uyuttu öglen. Bu gece de onunla uyucak,bizim evde. Emerek uyuyan bir bebek ve bende meme var diye bana kendini pışlatmaz. Sizce ne zaman memeyi unutur annemle uyuyarak. Keşke benım pışlamamla da uyusa:/ 15 gün kapanmada bıraktı bıraktı yoksa calısıyorum uykusuz kalmam cok zor olur