Eymenncik Bebeğinizin ateşi cıktiktan ne kadar sure sonra dişi patladı? 37.5a kadar cikiyor atesi, dis etleri kabarmis durumda 1.5 gundur bu sekilde yarin atesi devam ederse doktora gidecegiz. Beni aydinlatirsaniz cok mutlu olurum.
VSD-61 Eymenncik benim kuzum 38 yakın ateşi olmuştu falan bir gece çıktı.sabaha kadar oturmuştuk.ama kuzuma calpol fayda etmedi.pedifen vardı evde çok şükür 1 kere verdim.düştü.ama ishal fena oldu.
Seydameva Eymenncik 38.3 e kadar diş ateşidir fazlası ise enfeksiyon olduğuna işarettir. Doktorum böyle söylemişti geçmiş olsun
Prenses_annesi22 Eymenncik bizimde kabarmıs durumda ucu gozukyo ama nzman cıkar bılmyorm 3,5 aylık basladı salyası diş agrısı flan smdi 6 aylık sıddetlendı kulagına vuryo snrm kulagını cekıyo vuruyo agzının etrafı döktü salyası zten durmuyor surklı üst ve önlük degısıyorm kafası yanıyor 37 olunca carpol veryorm geneldr cok agrısı olursa oda havuc soyup veryorm azcık rahatlıyor enazndan ıns tez zamanda cıkar
Eymenncik VSD-61 İnsallah benim oglumunda sabaha patlar 🙏 calpol 2 kere verdim cok bi etkisini gormedim gercektende. 2-3 saat arayla tekrar cikartti. Ama en fazla 37.5 oluyor. Bakalim yarinda devam ederse hastaneye goturcem
Eymenncik Prenses_annesi22 Benim oglumunda kafasinda atesi. Vucudunda o kadar yok atesi ama basi yaniyor resmen. İnsallah cabucak cikarirlar 🙏 bizimki dogsugundan beri salyali resmen hic kesilmedi salyasi. 8.5 aylik oldu daha dis bekliyoruz iste
Prenses_annesi22 Eymenncik zor valla ustune huysuzluk eklenınce cekılmez oluyor hayat ama sabır dıyorum bakalım 😒 tez zamanda cıkarırlar ıns
calikusu Eymenncik canım bende aynı şekilde bu sıkıntıdan doktora gittim doktorum diş ateşi bu korkma 38.5 i 2 derece geçerse kork hemen getir dedi çok şükür öyle de olmadı calpol ver üzerini fazla örtme rabbim şifa versin inşallah hayırlısiyla çıkarır dişlerini
Derya_nil Eymenncik diş olduğuna eminseniz doktora götürmeyin. Kendinizi de yavrunuzu da yormayın. Diş ateşi olunca baş ve ense vücuttan daha sıcak olur bilginize. Kızım ateşlenip huysuzlandıktan 4 gün sonra patlatmıştı. Ateşi 38 3 veya 4 5 İ geçmiyor sa diştir. Geçiyor sa dille birlikte başka bi durum da vardır. Enfeksiyon gibi. Şimdiden Allah yardımcınız olsun inşallah 😍