melikecakarr1 Arkadaşlar iyi akşamlar, 5 aylık bir bebeğimiz var sma tip1 tanısı konuldu. 30 mayısta ilacına uçurmak için çabalıyoruz, bu mübarek gün de fitresini vermek isteyen az da olsa yardımcı olmak isteyen annelerimiz olacaktır inanıyorum. Bu dünya bebeklerimizin hatrına dönüyor küçücük bedenini daha zorlu süreçlerden geçirmeyelim lütfen 🙏🏻 Hesap; https://instagram.com/deren_mavi_yasasin?igshid=vl0e16pm00cs
Mom097 Daha vermemiştik. İyi olduğu gördüğüm. Umarım gereken para toplanır ve bütün yavrular sağlıklarına kavuşurlar 🤲