Bercemdila65 Hanımlar yardım edin bebeğimin kilosu geri dedi doktor hangisini kullandınız ve memnun kaldınız mı doktor ya evolvia yada sma ver dedi?
ikos58 Bercemdila65 Kesinlikle golden goat👍 Hatta şuan biz diyetteyiz. 2 haftada 1.200kg alınca doktor azalttı 😁
Bercemdila65 Bebekten bebeğe değişiyor aslında aptamil kullandım yaramadı bebelac kullanıyoruz oda hiç yaramıyor doktor onuda değiştir dedi bide senin demir ve vitamin eksikliğin vardır o yüzden sütün fazla vitaminli değildir o yaramıyordur dedi çünkü ikisini birden verip kilo almaması biraz onu gösteriyor dedi anlamadım bağlantısı olabilir mi ?
sebnem canım benden bi tavsiye mama fiyatları arttı benimde bebeğim ilk zamanlar kilo verdi 2. hafta sonunda mamaya başladık hipp aldım oda tam doyurmamış sonra bimden bebivita aldım 500gr 30 tl e bebekte de satılıyor normal marketlerde var bazılarında ama bi dene bizim maşAllah arttı kilomuz 50 günlük bebeğim zaten hippe ait bi marka üstünde de yazıyor bnde araştırdım almanyada 3. mamaymış şuan iyi benim tavsiyem
sebnem Zeze soruyormusunuz peki bölgesel farklılık gösteriyor mu bilmiyorum çevrenizdeki diğer yakın bimlere bakın çünkü benim girdiklerimin hepsinde oluyor
sebnem Zeze e-bebektede var 33 tl orda da istersenz toplu alın 100 tl üzeri kargo bedeli yoktu sanırım
sebnem Zeze orda da 33 tl int sitesinde ama yine en uygun mama şuan o stok yapıcam zam gelmesin diye ☺️