cilem01
Buna en doğru cevabı doktorunuz verir fakat almanyada ki doktorlar 1 sene yeterli diyorlar, türkiyedekiler ise 2 sene diyorlar. Ben sezeryandan 10 ay sonra hamile kaldım ve normal doğumu bile desteklediler (almanya da yaşıyorum) fakat bebek makat gelişli olduğu için geri sezeryana döndük.