Atikeemre14 Defne-nur ayrıca acıle goturebılırsun cevırmede ceza yazmıyorlar cocugu doktora goturdugunn ıcın ben 1 bucuk saatlık koyden ankaraya goturdum cocugumu
Mirac_momm Defne-nur alerjisi olabilir bizim 1 aya yakın oldu laktoza alerjimiz çıktı diyet mama kullaniyrz sizi. Gunde kaç bez değişiyor
Mirac_momm nursocum bize de verdi ilk ishal oldigunda dizanteri dedi onu vrrdi 2 ayliktik grcmeyince laktoza alerjimiz çıktı
nursocum Atikeemre14 ilaç değil ki probiyotik Ya mamasına karıştırıyorum yada azcık yoğurtla yediriyorum. Toz şase