Sevmmm İki üç gündür sağ göğsümü emerken başlarda sorunsuz emiyor birkaç dk sonra mizmizlanip ağlıyor . Elimle sıkıyorum süt de geliyor aslında niye böyle yapıyor fikri olan? Diğer göğsü verince susuyor bu arada 53 günlük oğlum
Merveetkn Sevmmm pozisyonu ile de alakalı olabiliir sol göğsünü verirken belki daha rahat tutuyosundur boynu falan ağrıyosa o yüzden de ağlıyo olabilir
Ktbkrd Sevmmm bebeğinin burnu tıkanık olabilir canım burnunu aç ben de çok yaşadım tazyikli süt gelse de burnu tıkanık olan bebeğin kontrol edemiyor sütü dene istersen ben serum fizyolojik ile şırınga ile sıkarak temizliyorum
Haticelinaa Sütünüz tazyikli akıyor olabilir kızımda öyleydi emzirme öncesi biraz sağıp verirseniz daha rahat emecektir
Sevmmm Haticelinaa tazyikli mi 🧐 sol gogsum mastit gibi olmuştu az geldiği için mi daha rahat acaba 🙄
Haticelinaa Sevmmm çok yüksek ihtimalle evet bende bu sorunu yaşıyordum sonra bir öiktar sağıp verdikten sonra emmeye başladı çok şükür 🙏🏻
Sevmmm Ktbkrd burnu tıkalı olunca nefes alıp verisinden anlıyorum. Şu an rahat nefes alıyor mesela ama yine de mizmizlandi