Abdisumeyye Geçenler post açmıştım bırakacağız diye uzun sürecek diye tedirgindim gece bağlıyordm kuru kalkinca bağlamaz olduk lazimligina oturmaz korkardı legene arabasını koydum yuzdurduk kaka yi da hallettik şükür bugun 4.gun bez seruvenimiz bitti 😍😍💗💗
sevcan Abdisumeyye bızımde 2. gunumuz asla ıstemıo oturmak yapmyo hep kaçırıo kakasını ztn bgn bezı yok dıe hıc yapmadı ya bız cok zorlanıyoruz😞
Hilallll2020 Abdisumeyye Yaaa maşallah nasıl yaptınz adım adım yazarsanız bizde faydalanalım.🥰 Bu gün birinci gün laımzlıpa oturıyor ama hiç yapmadı ona hep altına kaçırdı yere işedi falan.. oturıyır mesela biraz bekliyor sonra yapmadan kalkıp pijamasını giynce 5 dk sonra ona yapıyor 10 kere falan üst baş battı bugün 🤦
fatimaozel Abdisumeyye sabredin 15. günden sonra iyice rayına oturur.. maşallah size. 24. aydan beri bezsiz mert 🪴
PembePelikan Abdisumeyye benimki 19 aylık bende bay bay yapmak istiyorum erken biliyorum ama Yine de istiyorum 😅
Abdisumeyye sevcan bikac gun oğlumda öyle kqkqsinq yaptı beni kucağına al derdi oturmak istemezdi arabalarını koydm kabin icine su doldurdum onlarla oynadı öyle yapabilirsiniz
Abdisumeyye Fitifiti bizde 33 aylığız😍kendileri de belirliuor aslında birazda bezi birakma konusunda🙈
Fitifiti Abdisumeyye Kardeşi var 4 aylık henüz,çok gözümde büyüyor şu bez bıraktırma işi 2 çocukla. Ama zamanı geldi çünkü sürekli pişik oluyor. Havalar da ısındı,halledicez artık
Abdisumeyye Fitifiti ya masallah kardeşi mi var allahim bagislasin aynn cidden öyle biz mersindeuiz havalar ısındı bile hem pişikte olmazlar başlarda zor geldi ama onlarda alışıyor bağlamayınca
Abdisumeyye Hilallll2020 tabi yazarım🥰 bırakacağım bizim klozete otutturdum cisini yaptı bi sefer sonrs yapmaz oldu lazimlik aldım bnd E 2.gun gündüz hic bağlamıyordm kakayi beze yapardı uzun süre kuru kaldi 3.gun kakayi kuloduna yaptı korktu tabi görünce 😂bikac kez devam etti sonra oyunla falan otutturdum lazimligina cis bekliyoruz bi baktık kaka yi da yapmış heo öyle devam etti hic baglamaz oldum 🥰🥰uzun oldu birazcık 🌸🌸
Abdisumeyye sevcan inslalah basta oğlum da öyleydi tutardı hic bağlamaz olunca yapsın kuloduna görsün dedim alıştı 🥰😂
sevcan Abdisumeyye ben bez bağladım yaptı cıkardım bezı komsum korkuttu oğluda öle tutarmıs yapmazmıs bağırsağı cıkmıs kakasını yaparken hastaneye gotırmusler doktor böle durumlarda olablır demıs. smdı yıne cıkardm soluorm buraya yapcsz dıe hayır yapmıcam dıo ya sabır 😩
Abdisumeyye PembePelikan 19 aylik mi masllalah daha zamaniniz vardır qmq hic belli olmaz bay bay yaparsınız inslalah 😂🥰