Esra76 yürür yürür merak etmeyin 2 aya koşar bile. Sadece tek tavsiyem çok korumacı olmayın. Hani düşecek diye sürekli eliniz arkasındaysa kendine güven duygusu gelişmiyor risk almaktan çekiniyorlar o yüzden bırakın düşsün kalkmaya çabalasın, biraz çabalasın sonra siz sana yardım edeyim mi diye sorup kaldırın. Sonra koşacak bi süre sonra inattan kendini yerlere atacak pelte gibi öyle Böyle büyüyecekler 😊🙏🏻