O kadar büyük bi salaklık yaptım ki . Oğlumun kulağını bu kilitli kulak çöpleriyle temizliyordum bi anda kafasını çevirince çubuk baya bi girdi . Bi ağlamaya başladı ama ben resmen titredim . Kanama akıntı yok şu an . Ailem sakinleştirdi beni ama aklım hala o anda . 5 inde kontrolümüz var . Ağlaması kesildi keyfi yerinde şu an ama içim içimi yiyor . Elim kırılsaydı da temizlemeseydim diyorum . Nolur dua edin bi aksilik olmasın .