Merhaba Arkadaşlar,
1.5 yaşında bir oğlum var. Ücretsiz iznim kısa bir süre sonra bitecek :( ama evden çalışmaya devam edeceğim. Çalışırken oğlumla ilgilenmek zor olacağı için haftanın 5 günü oğlumla oyun oynayacak, bakımını sağlayıp ilgilenebilecek bir arkadaşa ihtiyacımız var. Evimiz Kadıköy’de. Özelden ulaşırsanız detaylar hakkında görüşebiliriz. Şimdiden teşekkür ederim ☺️