Mom0982 Ay benim ilk olacak çok heyecanlıyım blr hafta var daha ama içim kıpır kıpır🌸 Sizin kaçıncı anneler gününüz merak ettim.😍
Zelisblt Mom0982 bnm 2.😍😍.şimdiden layıkıyla anne olabilen, doğurmamış ols bile annelik duygusu taşıyan tüm annelerimizin anneler günü kutlu olsun 🌼🌼
egeninanns Mom0982 eşim Suriye de . Ondan beklentim yok bu sene . Ailemin evindeyim bende ama Eminim babam anneme de bana da mutlaka çiçek alır 😍 Oğlumla her günüm ayrı bir heyecan zaten
Cinarimm5 Benim de ilk olcak inşallah çok heyecanliyim. Ne kadar güzel bi duyguymuş. Rabbim isteyen herkese nasip etsin 😍