Rmys11 1-3 beden kıyafet kaç aylıkken giydiriliyor genelde acaba yeni doğduğundan itibaren kullanılıyor mu yoksa biraz daha büyüyünce mi
Tuba Rmys11 Bebeğiniz ne kadar büyük doğduğuna bağlı. Benim büyük oğlum 55cm ve 3900g doğdu ve direk 1-3 ay kullandı. Küçük oğlum 49cm ve 3000g doğdu ve 1 aylık kıyafetleri büyük geldi, yenidoğan kıyafetleri giydi 3 hafta kadar🙏🏼
Bebegim_28 Rmys11 bir tek hastane çıkışları yeni doğan aldım gerisini 1 3 aldım ilk zamanlar biraz büyük geldi ama 2 3 haftaya normale döndü. Kızım 2 kilo 900 gram doğdu
Epifenomen-gkc Rmys11 2600 doğmuş bir bebeğe sahip olan anne olarak 1-3 ay kıyafetlerini 1.5 aylık olduktan sonra anca giydirdim
Minelin_Annesi Rmys11 boyuna kilosuna bağlı canım benim kızım erken doğdu minicikti 2270 gr 43 cm idi yenidoğan kıyafetleri bile kocaman gelirdi☺️ 0-1 almıştım h&m’den ancak onlar olmuştu😄
Duru33 Epifenomen-gkc seni anca bebeği küçük doğanlar anlar yani ben🤣 2700 doğdu birkaç gün snra 3 aylk olcak 1-3 giyiyor hala lcw kalıpları tam oldu ama bazı taytları küçük bazıları büyük mesela alt üst takım aldım büyük oluyor kızıma şuan🙈🥰
-Alp- Yeni doğan Rmys11 hastane çıkışını ve geri kalan her şeyi yenidoğan aldım e-bebekten. Ne olur ne olmaz diye birkaç tane de 3 aylık. Oğlum 3500 50 cm doğdu yaklaşık 1.5 ay kullandık yenidoğan setlerimiziZ Sürekli kıyafet almak istemiyorsanız hastane çıkışını yenidoğan kalanları 1-3 ay alabilirsiniz.