3 aylık oğlum 5 gün önce kaka yaptı oda yoğun ve miktar olarak fazlaydı önceden her bezini açtığımda az az da olsa kaka olurdu şimdi yok aslında öyle aman aman huzursuzluğumuzda yok anlayamadım 😪 sizde aynı problemle karşılaştınız mı birde sadece anne sütüyle besleniyor