Hayırlı geceler canlarım🌸🤗
Benim bi sorum olucak size. Benim bi pjama takımım var düğünde almıştım daha 1 kere giydim kaldırdım sonra giyerim diye nese. Geçenlerde giydim paçasına çay doküldü makineye attım çıkmadı aspirix, asperox, limon sıktım, tuz attım, bulaşık sabunu ile yıkattırdım genede çıkmadı bi öneriniz varmı nasıl çıkar? Rengi pudra pembesi ozonda dökemedim bilenler cevap versin lütfen.🌼