Merhaba anneler kızımın kan testinde bu iki değer dikkatimi çekti yükseklikleri sıkıntılı diye okudum ama bu durumla karşılaşan var mı? Perşembe yapıldı tahillleri sonuçlar için gideceğiz. 23 hafta 500 gr doğmuştu kızım şu an düzeltilmiş 16 aylık beslenmesi sadece raporlu mama ile katı gıda yemiyor burnundan ng ile besliyoruz.