nslhnnhsn nerede oturuyorsunuz yani yakın da olması lazım ben bucada oturuyorum devlet hastanesi olarak bakıyorsanız eğer randevulara bakıyorum yakındaki hastanelerden sonra doktor adını doktor takvimine yazıyorum yorumlarına bakıyorum pozitif yorumları çoksa tercih ediyorum öyle gidiyorum bugüne kadar böyle yapıp hiç yanıldığım olmadı buraya yeni taşındım tavsiyem yok ama yöntem yazabilirim diye düşündüm ☺️