Sbnmm4444 İki göğsümün de ucu çok kötü yara oldu bebeğimi emziremiyorm ancak sağıp veriyorum ve stresten sütüm azalıyor mama takviyesi yapıyorum :(( unutmasın diye günde bikaç kez meme veriyorum ama göğsümle savaşıyor ne yapacağımı bilmiyorum
neyzen15 Sbnmm4444 1,5 ay yarayla savaştım tek yolu kendi sütünü sür göğsünü aç hava alsın sürekli yara iyileşiyor bir doktor tavsiye etmiştş bana da
ikiprensannesi_gul Sbnmm4444 allah yardımcın olsun canım ya bende çok çektim lansinoh ve mustelanın kremini aynı anda kullandım dönüşümlü olarak kantaron yağı kullandım bi akrabamız kendi yapıyo zeytin yağı kullandım 1 hafta falan çektim çok şükür atlattım dene bunları istersen inşallah faydası olur
Derinmavi Sbnmm4444 benim üçüncü aya girecek hala yaralarım devam ediyor siz stres olunca acı cekince bebekte ters giden birseyler oldugunun farkına varıp memede sakinleşmek istiyor alternatif ürünler deneyebilirsiniz gümüş kapak ve lansinoh krem benim kurtarıcım oluyor
Gulhifa15 Sbnmm4444 benim de iltihaplı yaraydı kanıyordu ne kullandıysam geçmemişti doktorum garmastan pomad ve philıps aventin göğüs kalkanını önerdi. İki güne iyileşti göğüslerim. Tabi bu sırada emziremedim günde bir kaç kez anca verebildim ve şimdi meme tutmuyor sütüm çok az. Sana tavsiyem ne kadar acırsa acısın memeyi vermekten vazgeçme
Sbnmm4444 Denemediğim hiç bişe kalmadı ama her seferinde göğsümü çektiği için daha kötü oluyor biberona alıştı sanırım sürekli çekiyor ama mecburen mama vermek zorundayım :(
Gulhifa15 Sbnmm4444 benim de öyleydi.bende senin gibi mama verdim şimdi beni emmiyor o kadar zor ki. Ve o kadar pişmanım ki keşke verseydim sabretseydim diye
BaharDurum Sbnmm4444 canım ayva çekirdeği göğüs ucu yarasına çok iyi geliyor benimde yara olmuştu 1 günde geçti ayva çekirdeğini Gül suyuna koyup beklettim kıvamı koyulaştı aklıma geldikçe sürdüm çok geçmiş olsun inşallah sizde de işe yarar
Selimhan Sbnmm4444 Sbnmm4444 benimde olmuştu kremler fayda etmedi ayva çekirdeğinin jeli iyi gelmişti deneyin isterseniz
Izosunmommysi Sbnmm4444 Of cok iyi bilirim bende 3 ay çektim Allahım bi an önce geçer inşallah tez zamanda kurtulursun :( Benimde denemediğim hiçbirşey kalmamıştı iltihaplı yaraydı gamastan pomad biraz olsun iyi gelmisti en son sinirimden kendi haline bıraktım ağlaya ağlaya emziriyodum sinir sistemim bozulmuştu resmen. En önemli tavsiyem cok zor olduğunu biliyorum ama emzirmekten vazgeçme bi şekilde geçip gidiyo sabret ♥️
Wanderlust Sbnmm4444 yarayi gecirmek icin degil de youtube uzerinden dogru emzirme teknigiyle ilgili videolari izlemenizi oneririm. Eger dogru teknikle emzirirseniz hem gogus ucu yaralariniz olmaz hem de emerken caniniz yanmaz. Hem gumus kapak hem de kremler almistim ama hic kullanmadim. Siz de mutlaka meme ucunu degil cevresiyle bebege tutturmaya calisin ve o sekilde devam edin umarim tez zamanda gecer ve rahat rahat emzirirsiniz cok gecmis olsun 🌸
Tugcerylmzkerem Sbnmm4444 gecen sene gogus ucu yarasindan geberme derecesine geldim tam 5 ay surdu sutle kan akiyordu her marka krem gumus kapak hepsini denedim nafile bu sene dogumdan once burada bir arkadas bal mumu alin surun yazmis bende denedim balmumu aldim aktardan eritip pamuga batirdim ve gogsumun ucune koydum 1 haftada gecti sizede tavsiye ediyorum lutfen yapin emzirme gunleriniz kabus olmasin🤩