Almila1512 cnm cay cok ıstah kestiği için kullanma sütün azalmasın ama bebek 2 aylık oldugu zaman kullanıyor normalde yınede sen. Bılırsn ınstegram sayfasına bak ıyıce yorumlarına hazal eren çifti var instegramda o kadnda kullanıyor 10 kg verdı ve oda emzrıor bı onada bak 🙏💕