ah ah dört aylık olunca ben de başlayacağım ama daha yeni emzirmeyi başarabildim, evimde işime uzak, gelip emziremeyrceğimde, bana alışık saatlerce emiyor artık emmediğinde mutsuz olmayacak mı, anne kokusu aramayacak mı diyorum, ölüm gibi birşey ya, keşke tüm anneler bebeklerini kendileri büyütebilse, bebekler büyüyene kadar hiç ihtiyaç duymasalar işe ..