Edaahs arada bi canım süpürgem falan diyorum. Eşim tuhaf tuhaf bakıyor. Kedi var bizde o yüzden hep baş ucumda. 😀😀 parasına acımadığım tek alet benim için. İnş sizde memnun kalırsınız . Turbo modda süpürmediğim içinde şarjı cabuk bitmiyor. O modda bile çok güzel kıl tüy topluyor. Bütün evi onla süpürüyorum. Canım süpürgem 🤣🤣🤣