AntiFilozof Selamlar 2.5 ay önce sezeryan ile doğum yaptım fakat sağ bacağımda kalçamla diz kapağımın arasındaki yerde hissizlik var uyuşuk resmen neden olduğunu anlamlandıramadım yaşayan bilgisi olan varmı ?
Reyna AntiFilozof benim bacagımda olmadı hic sadece dikişin olduğu bölge alt karnım uyusuk kaldı biraz 9.5 ay oldu
YigitAlpsMom AntiFilozof Bacaktan iğne yaptılar mı? Benim iğne yapılan bölge uyuşuk 15 ay oldu yeni geçiyor
ilahiyatci_Mom AntiFilozof ben narkoz etkisindeyken cok fazla agrı kesici yaptılar sürekli bi iğne saati diye geliyolardı agrım coktu bedenen kaldıramadım sezaryeni ondan kaynaklı belki benmki
AntiFilozof ilahiyatci_Mom bende çok zor geçirdim travmaydı benim için resmen bacağımdan iğne vurdular ondan uyuşuk galiba
ilahiyatci_Mom AntiFilozof benmde sizinki gibiydi aniden karar alındı şoka girdim ve ardından feci bir lohusa depresyonu girdabına takıldım 😞