Haticedere18 Anneler çocuklarınızın kıyafetlerinde hangi ilacı kullanıyorsunuz , leke çıkarıcı olarak 🤔 kosla haricinde önerisi olan var mı ? ya çok sinir oluyorum artık . 90 derecede 2 buçuk saat kosla koyup yıkatıyorum hiç bir şekilde çıkarmıyor .
Sucukluyumurtaa Haticedere18 al bendende o kadar. Bende kosla kullanıyorum ama bir işe yaramıyor artık. E bebegın leke cıkarıcısına iyi dıyorlar daha kullanmadm ama
KUMSAL2020 Sucukluyumurtaa Fena değil ama öyle kurumuş lekeleri de çok çıkarmıyor ama yinede güzel kullanıyorum e bebeğinkini
g1903 Sucukluyumurtaa oğlum 4 aylık,tüm lekelerde e bebek leke çıkarıcısı kullandım ve hepsini çıkardı leke olduğunda sıkıyorum eğer büyük bir kaka ise suya basıp bir kaç saat sonra yıkıyorum değilse de lekeye deterjanı sıkıp çamaşırlarını yıkayana kadar bekletiyorum . Kokusu da çok güzel ve yoğun kimyasal içermiyor tavsiye ederim
Oozzee Haticedere18 beyazları bir kovaya sıcak suya çamaşır suyu döküp bekletiyorum 6-7 saat, sonra durulayıp makineye atıyorum, sakız gibi oluyorlar. Renkiler için bir şey yapmadım ama komşumuz Vanish leke çıkarıcıdan memnun olduğunu söylemişti.
Baloglan123 Oozzee makinada on yikama bölümüne camasir suyu ekle on yikama ilave durulamayi da sec yikat renkli beyaz farketmiyo surekli oyle yapıyorum her lekede cikiyo ve uzun program 60 derece kullanıyorum geceden atiyorum makinanin cam kismi sicak olunca beklemeye alıyorum ertesi sabah yıkıyorum leke falan kalmiyo tavsiye ederim elle yıkamak zor olur
pikacuu Haticedere18 ebebekte me baby diye leke çıkarıcı var onu aldım leke şak diye çıkarıyor kurumasını beklemeden ama yoksa biraz iz kalıyor. Beyazları da genelde kaka yapıyor ve kakası aşırı kötü çıkmıyor malesef çamaşır suyuna batırıp makineye atıyorum başka türlü olmuyor. Çok zor çokk
Haticedere18 pikacuu beyazlar da sıkıntı yokda renkliler için ilaç lazım bana 🥴evet kakada kötü . Bizde en çok yemek yağ lekeler
Oozzee Haticedere18 o zaman renkliler için şunu önereyim; leke olur olmaz çocuğumun üstünden çıkarıp sabunla çitiliyorum, leke kalıcı olmuyor o zaman. Ama bekletirsem o leke hiç çıkmıyor.
bebekzeynep Haticedere18 bu ara bende lekeler için birşey aryrm kendi yemeye çalışıyor ve bütün kıyafetler yemek lekesi oluyor
Duna41 Haticedere18 yüksek derecelerde yıkamak lekeyi çıkarmazki kumaşa daha çok işler hem yazık günah kıyafetler deforme olmaZ mı ki? Ben minoris kullanıyorum hem deterjan hem leke çıkarıcısını çok memnunum öyle ağır kimyasallara mahruz kalmamş oluyo kıyafetlerde bebeğimde . Çok lekeliyse kıyafeti lekenin üzerine döküp biraz bekletiyorum öyle makineye yada deterjan göZüne koyuyorum çok inatçı lekeler değilse
Haticedere18 Duna41 başta tabi ki 90 dereceye atmıyorum . Yıpratır kıyafetlerimi . Makıneden çıkardığım geçmeyen lekelerde yüksek program deniyorum tekrar . Kullandığınız markaya bakacam teşekkürler