fndmtlu Kızlar selam, bebeğim alerjik bi bebek bi hafta önce teşhis konuldu. Probiyotik başladık ve o zamandan beri çok uyku isteği var neredeyse emip uyuyacak ve uzun süreli uyuyor. Sizce korkmam gereken bişey var mı?
Sltn01 fndmtlu alerjik olduğu nasıl tespit edildi . Bende kendi bebeğimden şüphe ediyorum yüzünde kızarıklık oluyor ama sadece yüzünde