melek41 merhabalar arkaşlarım kızım 7 bucuk aylık ve sürekli kollar yanakları bacaklarında egzame oldu kıyafetlerinize ne sabun kullanıyorsunuz ondan olabilirmi sizce herşeyi pamuk zaten
Benanneyimanne melek41 oğlumda atopik cılde sahıp bır suru krem denedık ıyı gelıyor du sonra tekrarlıyordu sonra bioderma atoderm bauma cream ve bıoderma Abcderm şampuan aldım ve tamamen kurtuldum ozellıkle şampuandan sonra tamamen gectı tavsıye ederım cok fazlaydı bızım butun vucutta deterjanı da kıyafetlerını ıkı kere durulama yapın 🥰
melek41 Eliftav alerjik hemde cok hassas doktora gittik herşeye dikkat et dedi bir sürü krem kullandık geçtiği gibi tekrar başladı ama anlamıyorum yiyecekten mi kıyafetten mi
Eliftav melek41 benim bebeğimde alerjik ve egzaması sürekli var,biz doktor önerisi ile artık 15 günde 1 kere şampuanlıyoruz,hergün normal su ile duş aldırıyorum,çok faydası oldu siizde deneyebilirsiniz
melek41 Eliftav teşekkürler ama doktorum su bile dokunuyor cocuğuna yüzünü yıkamak yerine katkısız su verdi pamuga döküp siliyorum yüzünü
melek41 Benanneyimanne ataderm intensive gel creme aldım ama bu nemlendirici doktorum söyledi biodermanın birde bunun vucut jelini aldım değiştirmediğim tek şey şampuan oda bubchen bitkisel yani tüm vucudunu sampuan mı yapıyor dersiniz ??? yanaklar dizler ve kollar karnında hiç yok 2 kes durulama yapıyorum peki camaşır deterjanınız nedir
Benanneyimanne melek41 valla bızım şampuan yapıyormuş degıstrdıl ve gecti ben unıbaby kullanıyordum trendyoldan aldım ordakı yorumlara bakabılırsın alan herkes gectıgını soyluyor mavi şişe
Benanneyimanne melek41 e bebekten baby me %100 doğal granül kullanıyorum bızım kollarda gögsünde ensesinde çıkıyordu
melek41 Benanneyimanne suanda kaç yasında peki geçer inşallah bizdede cunku domtor ergenliğe kdr böyle dedi :((( cok beyaz tenli hemen kızarır
Benanneyimanne melek41 bız 8 aylıgız 3. Ayında basladı bızımkı bızımde beyaz tenli hatta 2 gundur havalar ısındı dıye hemen isilik oldu boynu kolları cok hassas