Merhaba güzel anneler. 17 günlük bebeğim var. İnanılmaz gögüs ucu acısı çekiyorum ağlaya ağlaya emziriyorum böyle bir acı yok 😞 cok acıyo gümüş kapak kullanıyorum mustela krem kullanıyorum zeytinyağı denedim geçmiyo nolur kesin bi çözümü varsa söyleyin. Çözüm söyleyenden Allah razı olsun şimdiden 🙏