Aydenizerdogmus Bugün nerdeyse hiç uyumadı yarım saatte bir uyanıp ellerini yiyor normal mi anlam veremedik
Esra7834 Aydenizerdogmus aaa benim ki eldiveni yiyor diye çıkardım şimdi elini hatta bileklerini yiyor
Asliiiiiiiiii Aydenizerdogmus gayet normal bi durum annesi artık ellerini keşfediyor bebeğinin kendini uyandırmamalı için kundak yap uyuyacagında 😊
Esra7834 Aydenizerdogmus 1 ay 27 günlük çıkardım 1 haftadir takmiyordum ama taksam mi diye düşünüyorum
homosapiens Aydenizerdogmus evet dis felan demislerde degil her bebek yapar bu hareketi bu aylarda baslar salyalari akar vs. Gece uyanmis bi bakiyrm eli agzinda
Guligul Aydenizerdogmus yemegini suyunu eksik etmiyorsaniz tek secenek kaliyor disleri kasiniyordur. normal.
Aydenizerdogmus Guligul dişler için erken değil mi yedirip yatırıyorum yarım saate uyanıyor elini yumruk yapıp hoop ağıza🥴
Wanderlust Esra7834 bebeklerin dunyayi kesfettigi en onemli organlarindan biri elleri siz cok tutmussunuz eldiveni tekrar takmayin dokunarak taniyorlar cevreyi hatta artik havalar isindikca coraplarini da cikarip ciplak ayakla tutmanizda fayda var 😊
gzmshn00 Aydenizerdogmus canım uyumadan önce kundagi altına ser uyuduktan sonrada sar mis gibi uyur bnm kızımda sevmiyo kundagi öyle yapiorum iyi uyuyor
Asliiiiiiiiii Aydenizerdogmus benim oğlum var daha yeni doğduğundan beri ne kumdak nede şapka taktırmadı bebekten bebeğe değişiyor tabiki ama en güzeli uyuduktan sonra kundak yapmak ben hep öyle yapıyorum canm
Guligul Aydenizerdogmus damaklari olusuyor ya annesi. Istersen agzina bak damaklari belirginlesiyordur 😊
Esra7834 Wanderlust ara sıra çıkarıyordum ama yüzünü harita gibi yapıyor sürekli yüzünü bir yerlere sürtmek istiyor
toesta Aydenizerdogmus tam doymadığı için olabilir emiyorsa emmek istediği için olabilir benim oğlumda seçenekler böyleydi
toesta Aydenizerdogmus imkanınız varsa daha fazla vermeyi deneyin içmezse ya da içip yine yapıyorsa keşif için oyun için yapıyordur
Aylaayla Aydenizerdogmus normal normal benimkide üç aylık yarım kundak yapıyorum bi gidiyorum eller çıkmış şapur şupur ellerini emiyor.Cuma doktor dedi ellerini artık tanıyor normal bunlar dedi .