Suasel Merhaba 🤗kızım 4 aylık oldu bu zamana kadar gündüz uykuları neredeyse yok denecek kadar az oldu fakat bu 4. Ayımızda tamamiyle gece gündz karştu hele gündüzleri hiç uyumuyor😩sizler ne durumdasınız uyku sorunuyla başa çıkanlar varmı.
Suasel Yaaa bu kadar uzunmu sürüyor bizm ki de 4ay 7 günlk bugün yarın biter die bekliyordm🙈geceleri memede uyumaya başladı önceden bu yoktu birde emzik reddi var tabi 😩en azından o işe yarıyordu😞