Ne karnımda kilo aldırabildim ne doğunca nede doğdu doğalı uyutabiliyorum bıktım 3 saat ayağımda sallayarak uyıtmktan hergün hergğn aynı şey uyku eğitimi hiçbişry işe yaramıyo beceremiyorum anneliği usandım artık dayanamıyorum ufacık gücüm kalmadı ufacık güçlü olamıyorum artık bütün günüm çocuk uyutmakta geçiyo uyuyuncaya ayağımdan inince uyanıyo 2 saat uyuyana kadar ayağımda tutuyorum bel fıtığı oldum