Kzııma ek gıdaya başladık yoğurt muz vs verdim bişey olmadı son 1 haftadır neyden olduğunu anlamadık acaba öpülmekten mi dedik ama bugün çilek verdim yedikten yarım saat bi saat kadar sorna kırmızı lekeler oldu küçük küçük daha öncesine alnında olmuştu sivilce gibi öpülmekten dedim ama bilemedim acile gitsem mi bişey olurmu ? İki gündür çilekden oldu heralde diyoruz sizdede yaşandı mı böyle bişey bekleyip mi doktora gittiniz yoksa acilmi gittiniz . Gülüyor ediyor emiyor bi sıkıntı yok gibiydi yani kırmızılıklar hariç şimdide uyudu ama derin uykuda gibi anlamadım nefes alışında falan bişey yok şükür bilemedim şimdi bi yardım edin bişey diyin 😔