Mtbua kızım 16 aylık… sabah 7de uyanıyoruz. Yarım saat emme ve üst baş değiştirme öpüşüp koklaşma…. sonra mutfağa gidiyoruz ben onu serbest bırakıyorum ve kahvaltısını hazırlamaya başlıyorum. Muhtemelen bana leğenin içine su doldurtup onunla oynuyor o sırada :) peynirli omlet, salatalık, 5 adet zeytin, tahin pekmez ceviz genelde fix kahvaltı menümüz. Kahvaltıyı ettikten sonra babamızı uyandırıyoruz. Sonra o işe gitmek için hazırlanırken kızım da babasının yanında duruyor bende o sırada mutfağı topluyorum. Derken babamızı geçirip başbaşa kalıyoruuuzz… son 2 gündür ilk uykusuna kadar dışarı çıkıyoruz sitenin bahçesine, ama ondan önce evde oyun falan oynuyorduk. Derken saat 11 de ilk uykusuna yatırıyorum. Genel olarak 1 buçuk saat uyuyor. (Not: bu ilk uykusunu şuan uzatmaya çalışıyoruz. Çünkü ikinci uykuyu asla uyumamaya başladı. Ama ben yine de bir ümit yatağına koyuyorum)
saat:12:30 da uyanıyor ve yine emme üst baş değiştirme, oynaşma faslımız yarım saat sürüyor. Saat 13:00 gibi öğle yemeğini yiyor. Genelde öğle yemeğini ya tam adam akıllı bir öğün yiyip ikinci uykusuna kdr başka bir şey yemiyor. Veya bir çorba içip bir de meyve tabağıbı bitiriyor….
yemeğini yedikten sonra yine etrafı toplayıp dışarı çıkıyoruz. En az 1 saat dışarıda vakit geçirip eve gelip duşa giriyoruz. Sınra ben kızımı saat 16:00 gibi yatağına bırakıyorum. 1 saat uyumazsa yatağından alıyorum. Ki artık uyumuyor. 1 saat yatağında oynuyor. Çok yoruluyor zaten yatakta keyif yapıyor. (Tek uykuya geçme dönemindeyz ve bu dönem çok zormuş.) 1 saatin sonunda kızımı yatağından alıyorum ve yemek yediriyorum. Bu bizim son öğünümüz çünkü ikinci uykuya yatmadığı için gece uykusuna malesef 18:00 de geçiyor. Yemeğini yedirip hemen yatırıyorum. Genel olarak bütün bir günümüz böyle geçiyor :)