ilahiyatci_Mom Tabiki sdece aylıkları verin zaten o kadar fazlaki bitene kadar diğer ay geliyor. Ben 3 gün kuralıyla yapmadım açıkcası mesela bir gün sadece havuç verdim gözlemledim eğer birşey yapmışsa onu eledim baska sebze meyve geçtim. En son bütün tadımlar bitince geri dönüp tekrar denedim onu. 3 gün kuralıyla gidersem 2 ay sürerdi çünkü bende böyle yaptım çabucak bitirdik. Şimdi denediklerimden çorba, meyve püresi falan yapıyorum🙃