tosbilitostos Fsdmrkn aşı mı var bende götüreyim bari dün 2 aylık oldu aramadılar ama götürsem olur demi
Fsdmrkn tosbilitostos tabi tabi götürün poliklinikler bile açık sağlık ocakları da açık. Sıkıntı yok o isleyiste