mommohter ben anne yanı beşiğinde hep cibinlik kapalı şekilde yatırdım. Kedimiz var cibinliği kapalı tutmazsak bebeğimin yanına girip yatıyordu😁 yani çok ince bi tül nefes almasınj engellemez ama yatağın içine vs gelmesin tülü bebeğe dolancak şekilde olmasın yoksa bi sıkıntı olmaz.