Hilalaslan Yeni doğan bebeğime bugün itibariyle emziğe alıştırdım sizce 24 günlük bebek için sakıncalı bir durum mu yoksa normal mi sizce?
Alpingo Hilalaslan ay en güzeliii ah keşke benim oğlanda tutsaydı karnı tokken ver bide uyku öncesi miss sakın bıraktırma beni şimdi uyku öncesi hep emzik gibi görüyo
gzmshn00 Hilalaslan hayır canm hiç bir sakınca yok biraz daha büyüdüğünde çok iyi anlarsın iyi bir kurtarıcı olduğunu ben çok uğraştım kızımda alsın diye ama yok almadı
Nohuuut Hilalaslan 26 günlüğüz doğar doğmaz hastanede vermeye başladık ama tutmadı. Bir iki gündür tutmaya başladı. Sadece uyku öncesi ve tokken vermeye çalışıyorum istemiyorsa zorlamıyorum. Almadığında uyuyana kadar beni emmek istiyor 🥺
OyaGny Hilalaslan canım ver ilerde gazı falan olduğunda o kadar kurtarıcı oluyor ki bende şimdi keşke önceden verseydim diyorum şimdi biraz tutup bırakıyor
Hilalaslan Alpingo valla ne yalan söyleyeyim suan benden mutlusu yok 😂aç olsa da tok olsada meme istiyordu bende veriyordum eşim gel bunu alıştırıp rahat edelim dedi denedik oldu 😂 😂 kocama duacıyım, 😂
Alpingo Hilalaslan valla helal size,benim denemediğim emzik kalmmaıştı hepsini attı ilk günden itibaren bildiğin sanki emziği bilirmiş gibi😅😅ama cok açken verme seni reddetmesin
gzmshn00 Hilalaslan masallah canm ben neler yaptım bir sürü emzik aldım denedim ama yok almadı çok sanslisin
Asliiiiiiiiii Hilalaslan hiçbir sakıncası yok aksine öneriliyor bebeklerde çene kasının güçlenmesini sağlıyor tedirgin olmayın